Podmienky nadštandardných záruk a služieb

  1. Náklady na opravu pri uznanej záručnej poruche nesie iba ABOUTEL s.r.o.(Ič: 25413554, Firma je zapísaná v obchodnom registri Krajského súdu Ústí nad Labem, oddiel C, vložka 165 35), prevádzkovateľ webových stránok aboutel.sk, ďalej len ABOUTEL.
  2. Pri reklamácii výrobku, v období kedy plynie nadštandardná záruka (Po dvoch rokoch od kúpy), sa musí výrobok reklamovať výhradne u ABOUTEL.
  3. Náklady na dopravu do ABOUTEL (nie späť k zákazníkovi) hradí zákazník.
  4. Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie.
  5. Všetky výrobky groupe SEB sú určené do domácnosti. Pri zistení nadmernej prevádzky, ktorá mohla vzniknúť napr. v prevádzke, nemusí byť reklamácia uznaná.
  6. Pri plnoautomatických kávovaroch je záruka 3 roky alebo 7000 cyklov.
  7. Pri plnoautomatických kávovaroch rady EA9 a vyššej je záruka 3 roky alebo 9000 cyklov.
  8. Všetko ostatné sa riadi rovnakými podmienkami ako spotrebiteľská záruka.

Autorizovaný servis značiek

whirpool.png bauknecht.png krups.png gorenji.png hyundai.png mora.png ariston.png tefal.png moulinex.png drazice.png beko.png grundig.png rowenta.png hisense.png tatramat.png mf.png goddess.png blomberg.png